Fredag..


Sista dagen på arbetsveckan? Nee inte precis men ändå. Det är helg som kommer efter fredag, även om man jobbar helgen så är ju alla vännerna lediga. Kanske inte alla men dom flesta iaf så man kan ju njuta lite mer av hegen än av alla andra dagar känns det som. Även om man inte är helt ledig så har man ganska så mycket ledig tid som man kan spendera tillsammans..
Dagen idag har bestått av en fika med Linda : ), sen till det mindre roliga städa.. Snart ska jag fika med Linda igen och efter det är det bara att vänta på att tiden ska gå så att jag ska börja jobba..
Lite vettigt hinner man iaf få gjort en halv ledig fredag..

Men skriva så mycket mer kommer det nog inte bli idag. Ska ju trots allt försöka att vara ute i solen som står högt på himmlen idag.. Igår i solen på jobbet var det ca 25 grader..
Idag har jag utanför mitt fönster i solen då vill säga nästan 24 grader. Tidigare idag när det var skugga på väggen så var det 14 grader. Mmm.. Jag gilar värme! Jag gillar sol! Jag gillar ljusa tider även om dom mörka är bra för att tända ljus.. Hehe..

Just.. Kollade på en lägenhet igår som skulle vara en tvåa.. VILKET SKÄMT!! Dom räknade rummen även fast det bara var ett litet kök med kokskåp eller vad det kallas och ett litet rumt till.. Det kallade dom tvåa! Skämt säger jag!
Undrar om man ens får kalla det för tvåa...? Det var ju faktiskt bara ett rum och kök.. Idioter! Men men..
Jakten på den perfekta tvåan fortsätter.. Jag ska ha en större lägenhet eller iaf två rum.. Så är det bara!

Nee nu vill jag ut i solen.. Ska retunera lite kläder med så det är allt dags att gå nu..

Kommentarer
Postat av: mamma

Imorgon.

Eller om det är idag för dig.

GRATTIS

2009-04-29 @ 23:28:40
Postat av: chokladbanan

grattis på din födelsedag! många kramar o pusar

2009-04-30 @ 09:00:08
Postat av: Jessica

Jag tänkte på dig när du fyllde år, men hade inte ditt nummer och ingen tillgång till internet. Men nu hittade jag ju din blogg via puckos, så jag säger helt enkelt grattis i efterskott!!!

2009-05-05 @ 18:21:34
URL: http://undertecknad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0