Ny soffa


För ett tag sedan så köpte jag mig en ny soffa..
Marita, Zandra och jag hade oss en riktigt trevlig dag.. Tyckte att det var dags att hitta på något utöver det vanliga.
Det vanliga brukar innebära en fika på Rådhuset eller kanske en kaffe på Harrys.
Men den söndagen så blev det först en fika sedan blev det bowling..

Efter det som final på denna dagen blev det till att jag köpte en soffa! Hittade den på blocket och ringde.
Vilket kap jag gjorde! : )

'
Vi traskade först glatt och hämtade soffan, skrattade som jag vet inte vad när vi skulle bära ut den.
Sedan var det bara att bära och vara glad. Som tur var så var det en soffa och fint väder ute. Skulle man bli trött kunde man alltid sätta sig och vila : )

Kommentarer
Postat av: modern

Snygg soffa!!!

2009-04-21 @ 21:19:41
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Marita

For ein dag vennen :)

2009-04-22 @ 07:25:56
Postat av: Anna-Carin

Ha ha ha!

Vad roligt!

Det är precis sånt jag älskar, min humor.

Se en massa människor bära på en soffa och sedan vila i den.

Ha det bäst!

Kram

2009-04-22 @ 08:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0