Nästan morgon..


Det är ju inte precis morgon längre men jag hade tänkt att jag skulle blogga om morgonen.. Haha..
Tänkte på det när jag klev utanför dörren idag. Tittade ut över det jag ser från min lilla uteplats eller vad jag ska kalla det och kom fram till att jag gillar utsikten. Men inte om jag tittar åt andra hållet för det är inte alls lika roligt.. Man stirrar så gott som rakt in i en vägg. Inte så spännande.



Det är lite mysigt..
En dålig bild kanske men jag tycker ändå att det är en fin utsikt. Gillar att man kan se alla taken.
Längtar ibland tillbaka till tiden då jag bodde så att jag kunde klättre upp på taket till lägenheten där jag bodde. Sitta där uppe och se ut över stan och tänka för sig själv. Inte precis så att det är många som sätter sig på taket.
Jag gillar tak helt enkelt.. Kanske att det bor en lite Karlsson i mig. Haha.

Det var vad jag tänkte på denna morgon.. Sen blev det att jag funderade på om busschaffören hade en dålig morgon eller om det var tjejen som han pratade med som hade en dålig morgon. Dom verkade då inte så glada iaf. Synd det.. Det var ju ändå måndag morgon, den bästa lr? Öh..

Dax för annat nu.. Arbeta kanske?

Kommentarer
Postat av: mamma

ja, ja. kanske lite karlsson...

Här skiner solen och jag inte ikapp. Den lyser...

Erik är lämnad och Sten for imorse. Själv ska jag snart till doktorn.. ibland kan man fundera vad man ska dit o göra, inte får man direkt hjälp. Men håll tummarna denna gång kanske han kan skicka mig till nån som kan.... ha ha.

Annars är allt bra här. Kram mitt hjärta

2009-08-31 @ 13:27:51
Postat av: Nea

Du har ju lätt stans snyggaste utsikt, älskar den bakgården du har,!!!

2009-08-31 @ 18:59:49
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0