Äntligen fredag! Vilket innebär at

0-3a797b5d75237d84a0f7244f96ea76e3.png

Äntligen fredag! Vilket innebär att imorgon är det lördag. Fredag morgon är som måndag en kaffe morgon. För att man ska orka på måndag och för att fira på fredag. På kortet sitter jag och Natta med varsin beställning från Espresso House, syns nästan inte. Men vi är nöjda ändå. Så nu är det dax att lyfta luren och börja ringa. Nästan sista chansen nu innan allt stänger för julen. Snart är det jul! Det går så sjukt fort. Längtar gör jag och säkert många andra med mig.

Tack för igår min kära vän! Jag tycker att vi hade en jätte trevlig kväll. Det bästa med våran vänskap är att inget sopas under mattan! Du är en fantastisk vän. Önskar att alla hade någon som du! Glad i deg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0