Dagen innan den dagen..


Ja idag är den dagen som är dagen innan dopparedagen. Den dagen som så många väntar på hela året. Massa saker som skall ordnas och grejas med.

Själv så har jag inga stora planer. Bara slappa hela dagen och invänta att det ska bli kväll för då är det jobb som gäller. Sitta i kassan med min luva. Det ska faktiskt bli ganska så roligt att gå "hem till Harry" på jul. Det är ju nästan som ett andra hem så mycket tid som man spenderar där. Haha.

Idag har jag för att jag ska kunna få slappna av så mycket som möjligt imorgon städat och grejat. Har tvättat så att det finns rena kläder fram över här. Mycket bra att ha rena kläder!
Handlat har jag gjort, både mat och dryck. Så nu borde jag klara mig ett par dagar hoppas jag. Har köpt en massa grejer så att jag ska kunna baka. Har faktiskt bakat idag. Filmjölkslimpa. Det är gott det om man lyckas med att få till den. Vilket jag då INTE gjorde. Den är god det är den. Men den är på tok för degig för min smak. Så jag får väl komma på nåt annat att baka tills imorgon. Det är ju faktiskt inte jobbigt att baka. Det är bara mysigt tycker jag. Så jag får se om jag gör det imorgon lr inte. Om jag inte bakar så lägger jag mig nog med fötterna i högläge i  soffan och bara ser på tv hela dagen. Blogga, kanske?

Har faktiskt byggt en liten snölykta med. Det finns ju så mycket snö utanför mig! Skottat har jag gjort hela tre ggr idag för att jag ska slippa bli insnöad.

Fint??



Nee nu ska jag kolla klart på bingolotto och hoppas på att jag kan få vinst på min lott. Suttit nära alla omgångar nu. Men nära skjuter visst ingen hare. Speciellt inte när man spelar!

Glögg, Vin och Bingo!


Kommentarer
Postat av: Gufar Anders

GOD JUL JÄNTA MIN!

Stor jul kram och massa pussar!



//Gufar

2009-12-24 @ 07:32:07
URL: http://sporring.se
Postat av: Mamma och Erik

GOD JUL FRÅN OSS

SAKNAR DIG HÄR

MEN FINNS HOS DIG DÄR

KRAM

2009-12-24 @ 10:15:34
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Vad har du för dig då..?

-

God jul på dig. Ha en trevlig dag önskar jag dig som gillar jul.

Men är du som mig och hatar jul? Haha fan, då kan vi sitta tillsammans och blogga i kväll :D

/ Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-24 @ 19:23:46
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0