Dagens


Men även lite från igår.
Jobbade ju igår. Trodde att det skulle bli en kväll i totalkaos. Men faktiskt så gick det ganska så bra. Till min förvåning. Kommer fortfarande inte helt överens med Junior eftersom att han fortfarande inte lyssnar. Klart att han fungerar bra när han jobbar ensam och inte behöver sammarbeta. Men är man två behöver man faktiskt kunna lyssna lite på varandra. Suck!
Hur som haver så gick det riktigt bra jämfört med vad jag hade föreställt mig. Tänka sig att det är bokad för ca 300 personer och så räknar som med att det skall komma några till. Det är ganska så många det. När man då bara har galgar till ca 280 personer kan det bli riktigt jobbigt!
Framförhållningen är som vanligt tipp topp! Trodde att jag skulle strypa "chefen". Men jag hade inte den känslan efter att arbetspasset var slut. Det gick faktiskt jätte bra eftersom att vi hängde typ tre jackor på samma galge för vissa som ville det. Skulle aldrig hända annars. Men är det kris så är det..
Faktiskt riktigt nöjd med våran insats..



Nu är det lördag och har varit det hela dagen. Känner mig ganska så sliten och skulle egentligen vilja sova. Men det är bra dumt för då somnar jag inte ikväll! Har varit ute och fikat med lilla Zan. Ätit smörgåsar, druckit julmust och kaffe. Kollat lite inne på Vera för att se om det fanns nåt kul. Men nee.. Hitta inget alls. Lika bra det. Hihi..

Nu ska jag slänga mig på soffan igen och kolla lite mer på tv. Gillar 5:an idag! Först Shrek 2 som jag inte har sett alls och nu Happy Feet. Har sett den massa gånger men kommer inte helt ihåg den. Riktigt kul att se den nu faktiskt. Lille killen bara dansar och dansar..



Sötare Pingvin får man väl leta :)






Kommentarer
Postat av: Mamma

Här blev de också lite Shrek och Happy Feet. Goa skratt.

Har bakat idag så nu är all julbak klar.

Kramar

2009-12-19 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0