Det kunde varit kul..


Ja det kunde ha varit roligt att gå runt och leta skor efter jobbet idag om jag hade kunnat hitta ett par skor som jag vill ha. Varför ska det vara så sjukt svårt att hitta dom rätta skona? Har hittat några favoriter men jag vet inte alls vad jag vill ha för typ av sko. Jobbigt värre vill jag lova. Önskar att det var ett lyx problem. Men det hade det varit om jag iaf kunnde köpa två par. Men det kan jag ju inte så jag måste hitta ett par som är skona med S. Tänk om någon bara kunde säga att det är dom du ska ha och peka åt mig. Men nee det går inte heller. Inte fanns alla som jag tittat på att visa på bild heller. Men men.. Några iaf. Värst är väl att jag hittade fler snyggingar. Åh!



Jaha. Det var väl dagens jobbiga det? Lr? Jo jag tror nog det. Resten håller jag för mig själv.

Fast en sak måste jag säga..

JAG VILL KRAMAS! Varför så långt borta?



Det kan räknas både på gott och ont. Det känns gott men även om det känns jobbigt ibland. Men men..
Jag tror och magen säger att det är nog värt det i slutändan!




Det har faktiskt inte hänt så mycket mer än det idag.
Traskat runt en massa och bara kollat. Jag vill som sagt ha ett par skor och en eller två nya tröjor. Känns inte som att man passar in alla dagar på jobbet. Men jag är ju jag och jag brukar inte passa in så bra. Men ändå..
Tåget var i tid idag så det kan jag inte klaga på. Jag somnade nästan över teori boken. Ne det var inte nästan. Jag somnade över boken. Men det händer typ varje gång jag försöker läsa den så. Det var inte nått nytt precis.
Nu ska jag klunka i mig det sista av mitt kanelte och kolla tvätten. Sedan är det dax att sova. Det var visst en dag imorgon med..




Natti Natt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår

Grattis på Anna dagen

Kram

2009-12-09 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0