Fredags kvällen är kommen och den

-85675d5335f92f10c19b39695ba313a.png

Fredags kvällen är kommen och den är räddad! Sötaste Zandra mötte upp mig när jag kom från omklädningsrummet med en varmchoklad och en latte! Så snällt så! Precis vad jag behövde. Tyvärr hann jag dricka halva chokladen innan jag tog bilden så den fick inte vara med på kortet. Men den var väldigt god!

Idag har det faktiskt gått bra på jobbet! Mina två första bokningar kom in idag. Känns så bra! Hoppas att det värsta släpper nu och man får ordning på det. Trots resorna så gillar jag ju jobbet och kamraterna på kontoret. Härligt gäng! Vill bara att jag själv ska få ordning på det som jag ska göra. Annars funkar det inte. Men det visar sig! Det är ju lite så "skam den som ger sig", inte riktigt min grej.

Men jag räknar ändå mer dagarna till julledigheten. Den är efterlängtad! Hoppas bara att det kan bli lite som jag vill. Jag vill kramas en massa! Kramas hela julen kanske? Just nu gillar jag att längta och vänta. Jag gillar det jag väntar på!

Men nu är det dax att jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0