Gott och Ont


Tänka sig att det allra mesta här i livet skall vara på gott och ont. Inte att det bara kan vara bra. Jag tror iaf inte på att det bara kan vara bra. Min lärdom har varit att om det går bra eller är bra så går det väldigt snart utför. Två tursamma saker kan inte komma hand i hand. No no! Det bara går inte. Har inte hänt mig vad jag kan komma ihåg iaf. En så enkel sak som snö. När det snöar och är kallt blir det jätte mysigt. Men det blir halt på vägarna och det kan hända tråkigheter. Vardags problem, men sant lr hur?

Mitt gott och ont idag. Mm.. Det gick bra på jobbet och jag har en bra känsla i magen på den personen som jag nu har bokat in. Den personen vände min syn på Uddevallabor. Har nämligen fått i uppgift nu att ringa företag i U-valla för att boka möten. Å hu så många otrevliga människor vi har i denna stad! Men den här personen var jätte trevlig och förstod faktiskt poängen med varför jag ringde. Hur det gick till har jag ingen aning om men jag är lika glad ändå. Det kan man väl säga var det goda med denna dag.

Så kommer vi till det mindre roliga...



Vilken tjej vill komma hem och ha det såhär på sitt badrumsgolv?

Jag tror inte att det är många iaf. Så detta var mitt dåliga idag. Mitt smink.. PANG BOM rakt ner i golvet och puder överallt. Det har gått sönder. Vad innebär det tro? Jo att jag måste köpa nytt. Jätte onödiga pengar tycker jag. Men vad gör jag annars då? Jag använder det trots allt ganska så ofta. Så nu är det två grejer som jag bara måste köpa och en tredje/fjärde som jag väldigt gärna vill ha..

God Jul till mig lr nåt..

  • puder
  • pincett (min har fått ben och rymt!)
  • mössa
  • halsduk
Så kul ska jag ha imorgon tror jag. Ta mig en sväng till kära HM och inhandla dessa grejer tror jag. Onödigt nödvändigt ont eller vad jag ska kalla det.

Jaja..
Dricka upp teet och sova nu då. Låter som en bra ide det!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: rebecca

ANNA. UNDRAR va det kan bero på!! Jag har också haft smink problem idag... Hittade inte det någonstans.. Tänker du som jag b2???

>tror du att vi straffas? smink-straffas?

2009-12-03 @ 22:38:26
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: mamma

Svårt att skicka........

Men kanske de är dags att få julklappen redan nu eller?????

Kramar



Just ja, de var lunginflamation som Sten dragit på sig.

2009-12-04 @ 12:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0