I väntan..


På jul? Ne.. Jag väntar ju på lilla Zan! Idag blir det äventyr igen.. Ut och åka bil. Jag som är så rädd för att åka bil. Men om man ska komma någonstans som är lite längre bort än gångavstånd så måste man nästan åka bil. Finns ju andra färdmedel med men..

Idag blir det iaf en tur till Överby för att kolla runt lite. Min plan är att jag ska få köpa mig en dörrmatta så att jag slipper få fuktskador i hallen av blöta skor. Känns inte som att det är en bra ide att ställa snöiga skor på hallgolvet. Skulle egentligen behöva köpa lite mer små gerjer, men jag ska ju faktiskt till Ullared på måndag. Antagligen iaf! Första gången som jag ska dit. Några dagar innan jul och efter att det varit på tv. Tänk så mycket folk det skulle kunna vara där. Ojoj.. Det brukar ju vara mycket folk i vanliga fall har jag hört. Hoppas inte att det blir så mycket att jag tröttnar och går å sätter mig i bilen bara.. Haha..

Nee nu ska jag göra mig klar och fundera på vad jag ska TITTA på för något idag. Igår dreglade jag över skor. Vilket jag egentligen alltid gör. Skor är nog en av de bästa grejer som finns...



Frukost :)
Så redig jag känner mig! Hehe..



Ikväll blir det jobb och nu ska jag måla på mig ett ansikte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0