Tappad..!



Måste bara säga att denna dagen har varit helt tappad!
Jag har verkligen inte fungerat.



Majs i maten?? Nee en trött jag tappar majsen på golvet istället!


Ringa en svetsare utan att veta vem du ska be att få prata med
- Hej! Vem håller i lågan hos er?


Åka spårvagn och gör bort dig för dom flesta inom någon meters radie.
Sätt dig nästan i tanten bakom digs knä varje gång vagnen startar.


Jag skulle säkert kunna fortsätta hur länge som hellst!
Men det är bara sååå typiskt jag!


Har på riktigt trillat ner i knät på en tant en gång och det var inte när jag var omkring 10 år och det nästan ansågs sött att inte kunna hålla balansen på bussen.. Det var bra många år senare än det.
Men jag tror vi tar den historien imorgon..

Hahaha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0