Värme.


Den är inte lätt att hålla i denna kylan inte. Speciellt inte när man har element som knappt fungerar. Inte alls skoj. Får elda ljus som en tok. Men å andra sidan är det super mysigt med en massa levande ljus så jag ska väl egentligen inte klaga allt för mycket.

Idag har varit ännu en onödig dag då jag egentligen inte alls har gjort nåt vettigt. Igår bakade jag faktiskt så det
blev lite gjort. Men idag har jag så gott som inte gjort något. Enbart försökt att blondera det där h*lvetes håret som inte vill bli blond. En kaffe med Camilla och Natta blev det också visserligen. Trevligt att sätta sig och prata en stund över en kaffe.. Tänk vad man kan få höra ibland!
Kan inte annat än skratta. Å det där elaka skrattet med. Någon annan än jag som känner att det kan bubbla upp ibland från någon insida som man knappt själv visste att man hade?


NU sitter jag iaf inlindad i min morgonrock och bara myser. Varmt och gott har det blivit och så toppar jag det med lite glögg. Gottigt värre!


 

Nu är allt dax att natta mig och krypa ner..  
Gruvar mig en smula då jag vet att det är MYCKET kallare i sovrummet.

 

 

Natti Natt


Kommentarer
Postat av: Mamma och Erik

Han är snabb sonen.......

En lite hälsning från oss tyvärr inte någon varm sådan. Igår toppade vi med över 30 grader....

Men det blir ett nytt år iallafall

Vi hörs imorgon vid tolv slaget.

VI ÄLSKAR DIG

2009-12-30 @ 19:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0