Alla Hjärtans Dag

Då var det alla Hjärtans dag!

En dag som alla andra egentligen..
Eller ja iaf om man frågar mig, jag gillar nog inte alla dom där dagarna som ska vara så speciella.
Tänk alla dom som inte har någon att fira med?
Känns som att dom glöms bort. Det finns ju inte Alla ensammas dag liksom.
Men dom är ensamma oavsett om det är jul eller alla hjärtans dag..
Gud så trist jag känner mig när jag skriver så, men det e ju sant!
Vem tänker på dom?




Vilket fall så ska jag roa mig denna dag med att spakla lite, koka kaffe till mitt hjärta och sedan så blir det jobba.
Ja det är ju lördag idag så då är det jobba som gäller. Inget mys pys här inte, det kan man göra en annan dag!
Varför ska man behöva ha en speciell dag? Man kan överraska och vara snäll andra dagar med tycker jag.

Nu är kaffet klart så nu ska jag skära lite bull-bitar av längden som vi köpt å sen blir det bara att ta tag i det hela..



Hoppas att ni får en fin
ALLA HJÄRTANS DAG!
alla vänner, alla nära och alla kära..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram

2009-02-15 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0