En liten utmaning..


Jag bidde utmanad av en tjej som heter Sofia..
Så ska vi se hur vi klarar av det här..

4 AV MINA FAVORIT TV-PROGRAM;  Top Model, "Desperata Fruar", 2 1/2 Man, Alla inrednings program
4 SAKER JAG GJORDE I GÅR; Jobbade, Åt pizza, Bytte all sand i kattlådan, Kollade top model final..
4 SAKER JAG LÄNGTAR TILL; Sommar, Åka "hem" till Mammi, Löning, När drömmar blir verklighet

4 FAVORIT RESTAURANGER; Harrys, MiniSushi, Spicy Wok, Cactus (Alla ligger i Uddevalla, men jag äter sällan ute..)

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA; Resa till något annat land, Ett frisör besök, Spa semester, En dag i skidbacken..

NU utmanar jag... Ja vem då?
Haha.. Mamma du är mobbad  : P 

Utmanar: Mamma, Jenny, Becca och Nea..

En trött Anna tackar för idag, det är änna dags att lägga sig nu.. Det bara snurrar i hela huvudet på mig.
Nästan som om jag har yrsel, det är lite spooky! Men om man lägger sig ner så snurrar det inte.. Haha..

Det blev harrys en sväng idag så klart det är ju faktiskt torsdag!! 25p på Quiz idag, jag tror nästan att det e rekord!
Iaf för denna säsongen med tanke på att förra gången var premiär och det gick illa illa.. Only 19!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Emely

Jaa hon var helt klart värt det :) Hon hade ju gjort bra ifrån sig under hela tävlingen. Hur har du det idag då? :)

2009-02-13 @ 14:51:15
URL: http://emelyyh.blogg.se/
Postat av: mamma

Hum. Varför jag jämt....

Ja, ja vi får se hur de går.

Kram på dig på alla hjärtans dag

2009-02-14 @ 10:53:41
Postat av: Mamma

Jaha, nu har jag varit duktig och skrivit. Alltså svarat på utmaningen.

Kram

2009-02-14 @ 11:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0