För mycket.

På tok för mycket skulle jag vilja säga! Jag har alldeles för mycket fri tid tror jag.. Kanske inte egentligen för att man får rätt så mycket gjort men ibland så finna inte riktigt lusten till allt. Städa, det är ju inte jätte kul. Ändå gör man det minst en/två gånger i veckan. Suck! Säger jag bara. Men annars då när allt det är gjort vad gör man då? De senaste dagarna har det ju inte blivit blogg iaf. Men nu så ; )

Eftersom att man är dålig på att planera så hör man ju självklart inte va sig till sina vänner en tid innan man är ledig utan hellst samma dag och hoppas på att det ska klaffa. Gör det de? Nja inte alla gånger.. Som igår och idag ex. det har blivit att jag tagit fram mina pyssel grejer istället som jag inte har pillat med på evigheter! Så jag har suttit och grejjat med lera i två dagar. Faktiskt rätt nöjd med det som jag har lyckats presterat. Kommer nog att bli en av panduros bästa kunder nu i fortsättningen om jag inte kommer att komma på något annat vettigt att göra. Jag vet inte om det känns jätte vettigt att sitta och pilla med lera hela dagarna men det är roligt och tiden bara rinner iväg : )

Å om man lägger ner nog med energi på det så kan det hända att man blir nöjd med resultatet sedan med.
Tänkte väl att jag ska ta och knäppa några bilder det jag har lyckats att skapa och lägga upp senare. Men just nu är jag nog mest bara sugen på att krypa ner under täckte..

Kom bara på att jag inte skrivit på en stund.. Imorgon tillbaka till jobbet! Jippie!
Faktiskt, jag längtar det är så "mysigt" eller vad man ska kalla det. Hur som hellst ska det bli gott att jobba : )

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt och avslappande med pyssel

Kram

2009-02-20 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0