Hoppsan hejsan..

Som tiden går när man har roligt eller om man har fullt upp. Vilken skillnad det är nu när jag har ett riktigt jobb!
Det är knappt så att jag hinner se datorn på en hel dag, det är först när jag kommer hem. Om ens då!
Det finns ju hela tiden något som man ska göra. Städa kanske, laga mat eller något annat som typ att försöka umgås med sina vänner! Dom ska man inte glömma, å det gör jag inte heller!
Tisdag snart Marita ; )
Robban, nån dag nu snart måste det bli en kaffe!

Kan knappt fatta att första veckan redan har gått. Sjukt fort har det gått och dom som trodde att det skulle bli mycket dö tid och lite att göra.. No no! Det finns alltid något att göra. Idag har jag skottat snö! Hade en liten stund över mellan måltiderna så jag och Micaela tyckte att vi kunde väl lika gärna skotta så att det var fint! Massa energi efter allt kaffe.
Men nu är jag helt knäckt och tänkte vila lite innan jag skall springa iväg till nästa jobb.
Det är bara jobb jobb jobb, men sen får jag några dagar ledigt! Gott!

Sova nu då kanske? Hm..

Kommentarer
Postat av: modern

Ja tiden räcker inte alltid men bloggandet får ju inte bli ett måste utan mer som hen hobby.

2009-02-06 @ 19:14:22
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0