Lediga söndag


Åh underbara dag! Det känns i kroppen att man har klivit upp innan kl 06.00 i en hel vecka. Inte riktigt van vid det ju!
Så nu har det varit grymt skönt att få ha en ledig söndag. Sova så länge man vill, fast det blev inte till att sova så länge.
Jag vaknade av mig själv när klockan var 11, men om man frågar typ mamma eller någon så var det säkert länge ;)
För mig är det inte det. Nu har jag två lediga dagar till som jag ska försöka att använda till något vettigt.
Typ fika.. Haha..

Nee men jag ska ta å prata med faket så att jag ska byta det, kolla upp lite utbildningar och annat smått och gott..

Men nu ska jag försöka att komma på vad gott man ska äta ikäll och om det blir bio eller sitta hemma..

Hmm..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Får ta och testa det ;) Nja.. tyckte inte den var så bra.. Nya reglerna hängde jag inte heller riktigt med på, men det är en klassiker att följa varje år! Ha en trevlig kväll, vad du än väljer! :)

2009-02-08 @ 20:18:09
URL: http://marmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0