Vilken lördag..


Faller helt slut ner i soffa nu för att glo en stund på melodifestivalen.
Vad har jag egentligen gjort med min dag.. Det är knappt så att jag fattar det själv..
Jag har:

betalat räkningar
bytt elbolag
totalrensat min garderob
möblerat om i min garderob
diskat
damm torkat alla ställen jag kan hitta
skurat taket i badrummet
dammsugat hela stället, inklusive sängen

Hm.. Det är säkert något mer som jag har hittat på.. Jo just det ja, gått igenom alla papper som jag lyckats att lägga på hög och sorterat dom och lagt dom på de ställen där dom ska vara..
Katalogiserat eller vad man ska kalla det..
Alla räkningar har sin plats från jan - dec och alla andra papper från a - ö.. Så har det med lägenheten/hyran att göra har det hamnat under H, om det är kvitton från Elgiganten så ligger det under E osv..
Herre jösses säger jag bara..

Uppe på allt detta så ska jag jobba ikväll!? Hur ska jag orka?  Det går säkert.. Men trött det är jag!
Det tråkigaste av allt är väl att även fast att jag har städat så gott som hela dagen så känns det inte ett dugg renare..
Men men det kommer väl nog vara så att jag dammsugar imorgon igen, kanske till och med byter gardiner..
Spännande va? That´s my life!

Ikväll blir det jobba jobba jobba på Harrys : )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig flicka.

Kom hit och fortsätt.

Nu kryper jag ner i sängen.

Kram

2009-03-01 @ 00:37:20
Postat av: modern

Vilket elbolag blev det? Jag funderar på att byta också för det är hiskligt dyrt just nu...ca 2500 kr i månaden betalar jag för huset...

2009-03-03 @ 15:13:05
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0