Attans, jag som så ville..


Ja jag ville verkligen vara ledig idag. Men tror ni/någon eller vem som hellst att jag är det kanske?
Nee!
Jag skulle ha ledig dag idag och imorgon, men så eftersom att alla har fått för sig att dom ska vara sjuka så är det bara jag kvar. Så då får man vackert jobba. Men jag måste erkänna att jag mår inte prima jag heller.
Fick göra allt i "slow motion" eller hur de nu stavas. Jag fick vilket fall göra allt långsamt i morse, annars hade jag fått pola med toaletten. Det hade jag ingen lust med..
Nu sitter jag vilket fall här och väntar på att dagen ska gå. Hoppas verkligen att jag får ha min lediga dag imorgon.
Annars kommer jag vara trasig om någon dag. Nu jobbar jag min nionde dag på rakten. Så är jag inte ledig imorgon så blir det 11 dagars jobb innan en dag ledigt. Inte konstigt att jag är så törtt.. Hm..

Mera KAFFE och kanske om jag har tur lite sällskap på jobbet! ; )

Men jag kan glatt säga att solen lyser iaf!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Ja, man får faktiskt uppskatta solen! Men du, jobba inte ihjäl dig och särskilt inte under sjukdom! Det tar mer än dubbelt så lång tid att bli frisk då. Tyvärr.



Tack för din kommentar inne hos mig också. Betyder så mycket att du tar dig tiden att dela vår resa och dessutom kommentera.



Så tack så hemskt mycket!

2009-01-15 @ 11:59:57
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0