Blogg torka!


Söndagen har varit och blir som ganska en blogg fri dag. Vet inte varför men det blir ofta så att jag inte har många rader att skriva en söndag. Fast att jag kanske hittar på en massa bus..
Nu idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på att skriva. Köpte ett spel igår, Djay.
Det var faktiskt jätte kul, fast poängen var väl att man skulle vara flera i ett lag när man spela, vi var bara en i varje.
Men det verkar som att det kan vara ett spel som kan leda till många trevliga kvällar med vänner.
Lagade mat, åt den och städade lite.. Spännande va?

Såg film.. Grymt bra! Wanted..

Hm.. Vad mer hittade jag på igår. Kollade reprisen på Topmodel, äntligen fick jag se det!
Dom blev ju fina allihopa tycker jag. Mamma tyckte inte det, men jag gör..

Idag har jag inte gjort mycket vettigt inte..

Blev en fika med Milla innan jobbet, sen var det/är det jobb som gäller resten av dagen fram till stängning kl 20.
Efter det blir det raka vägen hem och kura i soffan..

Å så det sista nu..
JAG SKA PÅ INTERVJUV!!  På fredag smäller det, då ska jag försöka att vara mitt bästa jag!
Då skall jag intervjuvas för ett nytt jobb. Som jag verkligen hoppas på! Så håll tummarna, dom ringde idag!

Jaha, det var väl vad jag kan komma på att skriva idag.. Lr iaf nu.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, då får jag hålla alla tummar och tår som bara går på fredag! Hoppas du får det!



Tack för kommentaren inne hos mig också -ja, det värmde att se det inlägget. Tänk så många goda människor som det finns... jag blir rörd!

2009-01-19 @ 15:29:27
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Marita

Så kjekt vennen! Lykke te.. Håpe Håpe

2009-01-20 @ 08:50:59
Postat av: Mamma

Vilket jobb är det ????

Är det det jag hoppas ????

Hör av dig

Kram

2009-01-20 @ 11:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0