Instruktioner utmaning - Mamma


Så till lilla mamma som säger att hon läser men inte förstår, för hon är ju trots allt bara en mamma säger hon..
Jag gissar att det gäller utmaningen.
Så här kommer en så utförlig förklaring som jag kan komma på!   : P

Mamma läs nu noga och följ instruktionerna : P

Nu utgår vi från startmenyn i vänster nederkant på din skärm, det är en liten flagga och det står "start"..

1. Gå in i mappen där det står "mina bilder", alltså öppna den typ dubbelklicka på den med den vänstra knappen på musen.
2. Nu räknar vi till fyra. Ett, Två, Tre, Fyra. Den mappen ska du öppna, det gör du genom att dubbelklicka med den vänstra knappen på musen.
3. Dags att hitta den fjärde bilden så nu räknar vi igen. Ett, Två, Tre, Fyra. Det är den bilden som ska publiceras, alltså visas upp.
4. Gå nu in på din blogg och ladda upp denna bilden som du hittade som nummer fyra.
5. Skriv någon liten kommentar till kortet som kanske förklarar bilden som du nu lägger upp, skriv även gärna vem du utmanar.
6. Tryck nu på knappen för att lägga upp inlägget på din blogg så att det syns. Tryck på iconen med den vänstra knappen på musen, detta kan ta lite tid. Men oroa dig inte det är normalt för en dator att tänka lite ibland.

Ta DA! Nu lilla mamma skall det vara färdigt : )
Det fixar du det vet jag! Ingen konst det där inte..  Hehe..

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur man är hemma och sjukskriven...

Nu kanske jag hinner knåpa till något. Mest synd är att jag inte har några riktiga bilder...alla bilder förösvann med den andra datorn...Jag kommer att försöka.

Kram

2009-01-27 @ 11:41:12
Postat av: Martina

tror att alla mammor behöver extra hjälp. min e likadan

2009-01-27 @ 12:45:08
URL: http://bimbofierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0