Sjukt trött..


Varför alltid så trött? Det undrar jag! Jag känner mig trött jämt ju.. Vad ska man göra åt det?
Åt middag igår och bara stensomnade direkt efter.. Fanns inte en chans att jag skulle hålla mig vaken,
trots att det va en bra film på tv.. Tur att jag hade sett den innan! Haha

Ne nu har jag vaknat andra dagen på detta nya år 09..
Men hur känns det då? Öh...
Inte alls nå speciellt..
Lika trött som förra året
Lika vimsig som förra året
Lika "blond" som förra året
.. Lr vänta nu..
Jag e ju en grönbrunett.. Hahaha..

Ja som man märker jag e lika knäpp nu som jag var -08.. Ingen skillnad alls!

God Fortsättning FOLKET!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du är ju vegitarian Anna. Du måste äta järntillskott annars blir du svintrött! Och zink. Du får inte i dig det via maten.

Puss tack för samtalet sist, vi ses snart :D

2009-01-02 @ 18:41:13
URL: http://isabolle.blogg.se/
Postat av: Anonym

FIN BLOGG KOLLA IN MIN WHINEUP.BLOGG.SE!

2009-01-02 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0