Sötaste lilla Tjejen!

Jag var bara tvungen!

Låt mig presentera Tindra : )
Klicka f�r att st�nga bilden
Världens sötaste lilla figur är vad hon är! Jag skäms för att jag inte har träffat henne sen hon bara kunde krypa om knapt ens det. Önskar att det inte var så svårt att ta sig hem alla gånger. Det är egentligen inte så svårt men ändå blir det de.
Klicka f�r att st�nga bilden
Tindra den här lilla tjejen alltså det är min väns dotter, min vän Bea. Vi sa väl en gång jag och Bea att jag var gudmor, men jag vet inte hur det är med det. Hoppas kan jag väl att jag har fått den äran. ; )
Klicka f�r att st�nga bilden

Hur som helst så har jag ärligt snott dessa bilder från Tindras egen blogg. Jag var bara tvungen att göra det!
Hon är ju så söt den här tjejen. Jag brukar höra henne i bakgrunden när jag pratar med Bea i telefonen.
Å som hon pratar.. Hon pratar å pratar å pratar.. Nästan som jag!
Sist jag pratade med Bea så tyckte inte Tindra att mamma skulle prata i telefon så hon sa:
- Sluta tjata!
Jag kunde inte annat än att le!

Jag ska komma hem snart så att jag kan få träffa alla!
Å jag tar med mig en annan helt underbar vän så att ni får träffa henne med!
Marita, du ska väl fortfarande med? Vi får försöka att få ihop det här snart ; )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: haha jaa, ska köpa någon macka jag då :/

2009-01-08 @ 10:56:21
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi väntar. Ni är båda välkommen

2009-01-08 @ 11:33:17
Postat av: Dress Like a Princess

näe men gud vad söt :)

2009-01-09 @ 12:52:30
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0