Vad snittar du? Sms kung?


Herre gud! Det är väl nästan det enda jag kan säga. Flickan skickade lika många sms på en dag som jag skickar på en månad. Fast det är klart det kan variera mellan 500-1000 st på en månad. Väldigt olika men jag har aldrig kommit över dom 3000 st som jag kan skicka utan att det kostar något.
Men att den lilla tjejen, eller ja liten och liten kanske hon inte är men ändå. 13 år och skickar över 14000 sms op en månad. Det är knappt så att det är troligt, hur hinner tjejen med?
Det förstår inte jag! Hon kan ju inte göra annat än att sitta och smsa hela tiden.
Hon skickar omkrin 20 sms i timmen då om det är ca 484 per dag. Oj oj säger jag bara!



Nu kollade jag min mobil och på 6 dagar gar jag skickat drygt 100 sms. Det är halv mycket.


Hur många bilr det för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0