Grillat


Det har grillats. Både människor, djur och grönsaker.. Haha.. Men det är faktiskt sant. Jag har ju inte skrivit på någon dag nu. Men i onsdags så var jag och Zandra uppe med tuppen. Fast ne kanske inte, han är uppe innan nio va? Hm.
Vi åkte iaf med den så kallade badbåten kl 10:00 ut till Unda och la oss och solade. Hela dagen utan solskydd...
Hur smarta var vi? Inte alls.. Men det kan ju inte gå bättre när Dum och Dummare är ute och far lr?
Så vad blev resultatet? Jo stekta människor..



Igår vågade vi nästan inte vara ute i solen.. Aj aj för minsta lilla sekund.

Men kvällssol gick bra så det blev grillning igår på Roberts balkong :)
Suuper mysigt! Jag, Donnan och Zandra hemma hos Robert. Grilla och prata massa. Skratta och nåt glas vin på det.
Fin fint! På grillen låg det dött djur (flintastek) och majskolvar (majs).. Så där hade vi grönsakerna och djuret..
Sen efter det skulle vi INTE gå till Harrys.. Vi tänkte försöka oss på lite omväxling eftersom att det tydligen förnöjer..

Vart hamnar vi??

Självklart på Harrys, vad gör man? En gång Harrys alltid Harrys lr? Vi försökte allt att gå och sätta oss på Butlers men det var så lite folk så det var inte roligt alls.. Så det fick bli Harrys..

När vi tog skydd från solen en kortare stund så passade jag på att se om jag såg lika dåligt med Roberts glasögon som han gör utan.. Haha..
Så här såg det ut:

Det kändes väldigt konstigt att ha glasögon. Såg nästan inte något. Hm.. Läskigt!

Men det var nog min kväll i korta drag.. Inte så många kort tyvärr. Det här var nog faktiskt det enda.. Haha.. Som det kan bli. Jag som till och med har hittat laddaren till min kamera.. En annan gång kanske?!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja,ja. Vill man bli fin får man lida pin, eller

Bra med smörja.

kram

2009-06-26 @ 09:07:52
Postat av: Marita

Va ein mysig kveld jenta mi :)

2009-06-26 @ 10:16:53
Postat av: Nina

sätt inte sprätt på allt på en gång. Kan va bra att ha. Fast dumt av mig att säga, vet ju att du vet och kan själv.

Men mamma är man ju.

2009-06-26 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0