Lite efter..

Jag ligger en smula efter med mitt bloggande.. Det går inte alls bra! Hehe..
Inte nog med det jag har förlagt min laddare med till kameran... Så den e total torsk på batterier..
Vad gör man??

Ja jag ska berätta om personalfesten, berätta om allt annat som jag gjort!
Ska absolut inte glömma att berätta om min och Donnans utflykt nu i helgen!
Vilken dag! Helt totalt underbar! Vi var och klättrade i klippor.. Wow säger jag bara!
Vilken grej det var, vilken känsla! Vi gjorde det och vi klarade det!

Under tiden får jag återanvända någon gammal bild...

Denna bilden är från hög höjd den med..
Det är närmare bestämt från när jag var liten, min första flygtur.

Hur kul är det inte att mamma har hittat en liten manik så att hon kan ta alla gammla kort som vi har haft så att man kan se dom i.. Öh.. Vad hette det nu då..Glömde precis namnet..
Men ni vet en sådan med ljus bakom så att det blir bild på väggen.. Öh.. Dia bilder, projektor..
Typ nåt sånt.. Mamma har iaf en liten manik så att hon får över bilderna till datorn nu. Ramlar in gammla bilder lite nu och lite då!
Det är verkligen jätte kul! Lovar att det har ramlat en tår eller två..



Jag och Moffa..

Massa kort på mina kära som jag innan inte haft så många kort på! Det här är Moffa som jag minns. En liten krut Gubbe som kunde massor om allt : )
Kan inte sno bilder från mammas blogg så jag har tyvärr inget kort på min och Momma vilket jag önskade att jag hade..

Nej då mamma det är ingen pik.. Jag looovar! ; )

Kommentarer
Postat av: modern

Hej. Den där maniken som fixar dia till dator måste du ta reda på vad den heter eller vad det är. Jag har just gått igenom alla diabilder och inser att en del av dem skulle jag vilja haft på datorn. Nu har jag tagit kort mot diaduken inte alltid så helt bra.

2009-06-03 @ 21:28:36
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0