Lite gjort..

Mm.. Igår fick jag allt lite gjort. Kände inte alls för att göra något vettigt egentligen.
Men det blev en del ändå. Först så startade jag dagen med en fika med Amanda som jag inte träffat på en evighet :)
Sen bar det av hem igen.. Rulla tummarna en stund. Men så kom jag på att jag kunde ta och sy kuddfodral till mina soffkuddar så det gjorde jag.
När när jag ändå var igång så tog jag och bakade lite muffins och stekte pannkakor.. Mmm..
Det var väl kort sagt vad jag sysslade med igår det. Idag blir det jobb hela dagen. Precis kollat igenom schemat och jag får ganska så mycket ledig tid i sommar.. Undrar just vad jag ska göra med den.. Hehe..

Börjar kanske med att gå ut redan imorgon.. Vem vet? Hehe..

 



Åt även riktigt monster stora jordgubbar igår.. Mm.. Anna älskar jordgubbar!
Pannkakor, färska jordgubbar och glass.. Hur fel kan det bli? Hehe..
Precis tvärt om skulle jag säga..

Nu åter till arbetet kanske?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Funkar symaskin??

2009-06-14 @ 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0