"Midsommar"


Det var ju inte riktigt midsommar men nästan ändå. Det var iaf dagen efter självaste aftonen..
Toppen kväll var det iaf : )

Förfesten hade en fantastisk utsikt och gott att dricka, men det bästa var sällskapet! Min Donna!
Efter en lite smått kylig förfest bar det av in.. Inne blev det kaffe baylis.. Mmm.. Nog för att dom var halvdruckna innan kortet togs och inte alls ser lika goda ut längre.. Men det var väldigt gott! Lovar!
Efter der blev det några fler drinkar och en och annan shot.. Så då var det inte längre halvdruckna flikor som stutsa runt..
Det var heldruckna.. Hahaha..
Men vad tusan.. Det är ju bara midsommar en gång om året eller?



Det var en kort sammanfattning av kvällen.. Resten tror jag allt att vi lämnar på havsbadet.. Det som hände där får stanna där tror jag..
Men en liten parantes.. Förlåt Jens!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bland de goaste som finns...kaffe/bailys. Det intas nästan varje helg. Mumma.

Många kramar till min förnuftiga dotter

2009-06-23 @ 08:28:47
Postat av: Marita

Glad i deg vennen :)

2009-06-23 @ 11:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0