Morgon trött?


Haha.. Jag kan inte annat än skratta åt mig själv.. Vilken start jag hade på min morgon. Ville precis som vanligt inte riktigt vakna och kliva ur sängen i morse. Men det gick tillsist precis som alla andra dar. Men det roliga var ju när jag skulle till och gå hemifrån. Jag står utanför min dörr och funderar på vad jag har glömt. Känns verkligen tomt på något sätt..
Kollar igenom väskan och allt finns..
Kollar en gång till och allt är kvar. Tänker att jag får väl gå då. Kommer som för det mesta nu för tidigt till bussen. Dumma mig. Det är aldrig roligt att vänta.. Lr?
Men nu kommer det värsta. Går in på pressbyrån för att köpa en dricka. Det går fint det. Men då tar mobillarmet och börjar ringa, så jag slår av det samtidigt som jag stoppar in kortet i läsaren och slår koden..
Allt gick bra, godkänt och allt så jag tar min dricka tackar för mig och börjar gå.. Kollar på mitt kortetui (stavas det så?) och känner att det är något som fattas..

Precis samtidigt som jag kommer på att jag glömt göra en rörelse innan jag gick ropas det inne ifrån butiken..

Vad hände där liksom? Jo jag glömde ju kortet mitt i apparaten... Man ska inte göra flera saker samtidigt på morgnen kom jag fram till iaf. Inte jag. Det går inte.. Lilla jag e lika med zombie på morgonen! Haha..

Kommentarer
Postat av: modern

Skönt att höra att andra lider at lite lätt demens inte bara jag...

2009-06-26 @ 08:42:02
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0