Mycket nu..


Väldigt mycket att göra på väldigt lite tid känns det som. Men det är säkert inte så egentligen. Fast det känns så..
Jobba, gå kurs, jobba, gå kurs, jobba, städa, träffa vänner, jobba..
Jag kan nog fortsätta länge till.. Oj oj.. Vad gjorde jag nu liksom? Tänk om det var jätte dumt tänkt av mig det här..
Blir lite nervös ibland.. Jo just det ja.. Ska visa lägenhet där emellan också.. Om det nu inte är så att någon som redan har tittat på den som vill ha den..
Jag hoppas verkligen att jag slipper dubbla månadshyror.. Det vore väldigt väldigt trevlig.. Håll tummarna för mig!

Öm.. Ja vad var det mer nu då ? Hm..

Igår hade jag faktiskt en väldigt trevlig ledig dag. Inte mycket vettigt gjort egentligen. Kanske borde ha lite dåligt samvete för det. Men jag var faktiskt på krus så det kanske är ok ändå. Men jag träffade iaf Emma igår för en massa massa kaffe och minigolf i solen. Det var riktigt trevligt.
Det var kort och gott igår det..

Idag blir det nog att jobba över. Men om jag ska jobba över måste jag avboka visningen av lägenheten i eftermiddag för att det blir ju lite tokigt om jag inte är hemma. Eller?
Jag känner mig inte bekväm med att folk går runt i mitt hem om jag inte är hemma. Det är ju trots allt än så länge mitt hem och mina grejer. Men men det blir nog bra det med..

Nu är det dags att räkna lite.. Måste visst träna på det.. 8+5=13+?=? Mm.. Precis...

Kommentarer
Postat av: modern

Ibland kan det kännas lite för mycket...Jag tycker nog min sommar känns som om det inte blir så mycket FRI tid men livet kanske ska vara så. Nu ska jag i alla fall åka till Dal över midsommar då blir det lugnt och kanske för lungt....

2009-06-17 @ 08:32:30
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra med gympa för hjärnan.

Men de får inte bli för mycket

Kram

2009-06-17 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0