Nästan som hemma..


Vilken kväll jag hade igår va! Åh det var så mysigt! Det var så mycket barnminnen fast ändå bättre.. Fast bättre och samtidig sämre.. Haha..
När jag var liten fick jag inte leka med elden så då fick jag brottas med alla smådjur som bara vill bitas och vara jobbiga. Men nu är jag stor nog att kunna tända en eld och ta hand om den.. Man undrar kanske vad jag hittade på igår?!
Jag var och METADE, fatta hur länge sedan det var jag gjorde det sist! Men nu har jag gjort det, första gången på flera, flera år! Åå det var så mysigt! Men det som gjorde det sämre än när jag var lite är att det är sämre fiske här. Iaf i den lilla sjön som vi hittade till.. Det nappade jätte mycket mellan varven men antagligen var fiskarna för små för våra krokar..
Men men det är ju känslan som räknas! Hihi..
Biten blev jag! Massor, det kliar överallt idag.. Men när vi tände elden blev det mycket bättre. Lite rök så trivdes dom små krypen inte alls! : )
Så det var bara att meta vidare, kenpet är väl att vara mer envis än fisken.. Lr? Hehe..
Kaffe och bulle framför elden... Mmm.. Nästa gång blir det till att ta med sig så att man kan grilla! Mys, mys, mys!!



Jag har faktiskt investerat i ett metspö så det SKA bli fler gånge! Hade sådan tur med vädret. Sol när vi kom, lite moln och sedan en jätte fin solnedgång..

Mmm... Ljuvligt är det enda jag kan säga!

Det enda mindre roliga är att jag sitter här och kliar mig på alla bett : S
Men ändå lätt värt det!                                                                    

Kommentarer
Postat av: mamma

Fisk finns de fortfarande mycket av här hemma. Båt också. Men tyvärr var de nån som eldade upp vindskyddet....

Du är välkommen

2009-06-09 @ 13:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0