Studenter och Nationaldag


Mm.. Det var ju det som var denna helgen. Men jag kan inte påstå att jag märkte mycket av det. Har mest bara jobbat..
I fredags fick det bli med en massa fulla studenter.. Vilket liv dom kan föra! Ojoj.. Men men man gör det ju bara en gång i livet så varigood!
Men dom små pojkarna.. Dom förstod jag mig inte riktigt på.. Det har varit en konstig helg i S-sund denna helgen..
Massa skummisar.. Som vanligt skulle man kunna säga.. Men ändå!
Det var trevligt fast en aning jobbigt. Men men det är en liten balansgång där, det är okej fram till en gräns.
Massa glada studenter var det iaf som stutsade runt på dansgolvet och överallt.. Minst gillade vi när dom studsade på borden och i sofforna.. Folk ska ju faktiskt sitta där och äta.. Stygg student, gå ner! Hehe..

Annars var det faktiskt bara kul! Så grattis till er alla : )


(bilden är lånad från harrys.se)

Lördag var ju våran nationaldag.. Men inte märkte jag av den så mycket som sagt. Satt på harrys ett tag och drack kaffe för ovanlighetens skulle. Sen var det bara hem och vänta på att jag skulle börja jobba..
Rulla tummar framför tv:n.. Ja det var min lördag det..
Det var min helg till och med..
Kort och gott.. Nu är det måndag igen.. Det närmar sig flytten.. Fast det är ju mer än en månad kvar..
Men jag överväger att börja packa nu när det ändå är kasst väder..

Vad ska man göra tro?
Packa eller inte packa det är den stora frågan..

Kommentarer
Postat av: modern

Var ska du flytta??? Vi firade nationaldagen med micrad banan med chocklad och glass det var mums.

2009-06-08 @ 08:06:37
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0