Svensk sommar


Minsann! Det är verkligen en svensk sommar. För vad är inte en svensk sommar utan en massa massa regn?
Midsommar och allt imorgon. Det är som det ska då va? Eftersom det bara regnar menar jag..
Trist värre! Jag vill ju ha SOL! Igår var det sol.. Igår var en ganska så bra dag. Sol och tid med vännerna..
G:only var sammlade, pratade en massa massa om allt och inget. Underbart! Alltså det var nästan allt jag gjorde igår.
Jobbade, visade lägenheten och träffade tjejerna. Fint eller hur?

Idag då? Hm.. Alla åker bort ju. Lilla jag blir ensam kvar. Tänker nog hyra mig någon bra film och sitta och mysa i min soffa med katterna. Vad ska jag annars hitta på? Hm..
Fast jag ska visserligen på kurs idag igen, men det kan ju knappast ta hela kvällen?! Eller? Jag har faktiskt ingen aning om hur lång tid det kan ta.. Men men.. Lite tid borde jag få över tycker jag.. Men det märker jag väl när jag kommer hem..

Regnar gör det iaf..


Hur sugen blir man?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här skiner solen äntligen idag. Inte igår så de är nog din sol som kommit hit. Skönt för oss iallafall.

Imorgon då??? Vi ska som vanligt till grannen. Du då?

Hoppas du får en bra dag iallafall.

Kram

2009-06-18 @ 08:55:24
Postat av: modern

Hoppas du i alla fall får en bra midsommar.

2009-06-18 @ 13:15:34
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: mamma

Ha de nu så bra i helgen.

Ta de lilla lugna.

Krypa är inte de bästa...

Kram

2009-06-19 @ 17:22:20
Postat av: mamma

ring i kväll om du har tiden....

Jag är hemma

Kram

2009-06-22 @ 16:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0