Fredags kväll..


Ja då var det fredag kväll och jag ska inte jobba.. Sitter här lite lagom uttråkad och bara väntar på att kvällen ska gå så att jag kan få gå och lägga mig och vänta på lördag istället.. Typ så road känner jag mig idag.
Har en flaksa vin i kylen som står och väntar om kvällen blir allt för outhärdlig.
Vad ska man hitta på liksom? Jag känner egentligen inte för att göra något så bara sitta här passar mig ganska så bra ändå..
Ta ett glas eller två bara för att det är gott är inte fel det heller.. Hm..
Det är iof ett nytt vin som jag inte har provat innan men det lät gott när jag läste om det.. Läste mig igenom två hyllor med vin innan jag bestämde mig. Jag och min velighet, alltid svårt för att bestämma mig för nåt.
Väldigt nära att jag köpte två bara för att jag inte riktigt kunde välja. Men ne, jag bestämde mig för en och ställde mig i kön..
Bravo Anna!
Ja nu står det iaf där i kylen och jag sitter här i min soffa.. Får se vad som händer..
Annars har det bara varit en vanlig dag.. Klivit upp, jobbat och jobbat lite till.. Å nu är jag hemma..

Vad gör man en fredag om man inte jobbar? Hm..
Det är ju inte allt för ofta man har en ledig fredag..

Kommentarer
Postat av: modern

Känner lite igen mej. Jag är ju barnledig varannan helg och vad händer???? Jo idag sitter jag här vid datorn har tittat på film med Kristina. Jag inser att jag måste försöka att hitta något som jag verkligen gillar att göra när jag är ledig. Något som är svårt att företa sej med barn är med.

2009-03-06 @ 20:45:31
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Att bara vara kan vara riktigt skönt. Känna hur hela kroppen slappnar av.

Men inte för ofta.

Att "pyssla" är verkligen en terapi. Det kan man göra tillsammans med ett glas vin...

Kram

2009-03-08 @ 09:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0