Home makeover


Sjukt sugen på att göra något åt mitt hem.. Fårgan är bara vad man gör?!
Jag vet ju att jag inte har mycket pengar att röra mig med, men jag vill verkligen göra något..
Funderar på att köpa mig en massa tyg och nya stift till min häftpistol och sedan bara sätta igång.. Det gäller ju bara att vänta på löningen.. Då kanske man kan göra nåt kul.. Hehe.. Låta inspereras av allt..
Men jag tror nog att det är något sådant jag behöver nu eftersom att jag städar och städar men det känns ändå lika stökigt. Så om man gör några små förändringar så kanske det känns mycket bättre.. >Tavlor är ju nåt jag tänker på iaf..

Det var lite det jag sitter och tänker på nu iaf.. Jag kommer ju att sälja min soffa med så då kommer jag ju att skaffa en ny. Tänker nog köpa en liten soffa som inte tar upp för mycket plats. Den jag har nu är änna tänkt till ett lite större rum med bara en soffa i. Men om jag då säljer den och köper en mindre.. Delar av rummet på nåt sätt kanske och sen hänger upp lite tavlor. Då kanske det blir rikitgt bra och jag behöver inte fortsätta att tänka på att flytta hela tiden..
Det är ju fan inte lätt att hitta lägenhet menar jag.. Speciellt inte en som har ett så bra läge som den jag har nu.
Men då måste man kunna göra något bra med det lilla man har.. Hm...

MOSTER!! Bibbi! Jag behöver ett nytt överkast ett stort sådant!
Jag har nu förbrukat två skit överkast från Ikea, men dom klarar verkligen inte att tvättas : (
Så dom blir för små.. Det måste vara torktumlarens fel.. Men ändå.. Jag behöver verkligen ett snygg stort överkast..
Fyller ju år snart så man kanske kan önska sig det..


Åå det finns så mycket som jag vill ha.. Men man kan inte få allt så det är bara att glatt vänta tills att man har pengar till det.. Men jag kommer nog att börja med att göra en mini makeover på mitt lilla vardagsrum/sovrum..
Det ska banne mig bli två rum av det. Det kan inte vara omöjligt! Jag har ju lyckats innan! Haha..

PETRONELLA Metervara

VENKE Vävplast
PATRICIA Metervara


Lite Ikea tyg... mm...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bygga "vägg" mellan säng och soffa av panelgardiner har jag sett. De var tufft.

Är det Ikea present kort som gäller????

2009-03-08 @ 09:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0