Men vad händer?


Gaah! Vad trött jag blir! Hur kan det vara så att det ska vara sånt bekymmer att få lön för det man gör eller det man har gjort? Jag fattar inte! Orkar snart inte heller.. Men om jag inte orkar så får jag väl aldrig mina pengar..
Men men.. Får ta mig ett samtal med facket idag så kanske jag kommer på rätsida med det iaf.. HOPPAS!

Annars då?
Vad händer i livet??

Ja.. Jag jobbar på som vanligt.. Har ingen dator eftersom att den tog och dog eller nåt sånt. Vet inte riktigt vad den fick för sig att göra men startar gör den iaf inte.. Så kul var det..

Denna veckan har jag..

Måndag - Umgåtts med Frida, vilket inte var igår precis.. Varken måndag eller sist vi umgicks.. Hehe..
Men jag var där hela dagen kan man nästan säga.. Liftade dit med Tobias så innan sju på morgonen var jag hemma hos Frida och hem åkte jag när han slutade att jobba vid fyra så det kan man väl kalla heldag eller?
Så mysigt det var! Fika och prata massor, massor! Måste snart dit igen!

Tisdag - Den vänliga dagen kan man nästan kalla det. Klev upp tidigt för att åka med Tobias upp till huset.. Å vad gjorde jag väl sen? Jo jag städade huset hela dagen lång.. Från tidiga morgon tills att klockan var tre.. Så det tog allt sina timmar men så blev det ordentligt städat.. Kan inte ha varit en enda pryl som jag inte har dammat.. Fast jo vid närmare eftertanke så missade jag faktiskt de ljushållare eller vad man ska kalla dom som stod på vardagsrums bordet.. Men det var nog det enda som jag missade..

Onsdag - Jobbade hela dagen. Iaf tills att jag slutade, sedan hem och städa lite hemma hos mig.. Rollade soffan..
Hm.. Hur ofta rollar man en skinnsoffa? Haha.. Tänkte att om jag torkar så yr bara dammet ändå så varför inte?!

Nu är det torsdag och den här dagen har precis börjat.. Jag har en massa att göra för utom att jobba så måste jag ringa en massa massa samtal..
Lönen har inte kommit in på kontot från nåt av mina jobb, lr jo det enda ställen som sköter sig är HARRYS!
Aldrig några problem.. Men nu e det till och med vajsing med lönen från kommunen.. Ska det aldrig gå bra liksom?
Det är ju inte första gången precis.. Så sjukt trött på att behöva "jaga" pengarna som jag faktiskt har jobbat för att få..
URK!

Det var det.. Nu ska jag.. Eh.. Vänta på att klockan blir åtta..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Respengar finns på kontont.

Längtar efter dig.

Ring

Kram

2009-03-29 @ 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0