Min dag

idag har varit helt ok och jag känner mig inte alls överflödig och onyttig som jag har en förmåga att göra ibland.
Jag har faktiskt gjort en del vettiga saker idag, även om jag inte har gjort allt som jag hade kunnat göra.
Men jag kände faktiskt inte för att dammsuga idag igen, jag tar och gör det imorgon.
Så vad har jag gjort istället??

Haha.. Jag har faktiskt tränat! Wow.. Hör/läs och häpnas men jag har tränat idag!
Jag har verkligen inte rört på det här flesket på flera flera år så det är på tiden. Från att ha tränat en hel del när man var lite mindre till att inte träna alls.. Det känns i kroppen. Det var inte en vikt jag kunde lyfta kändes det som, men ändå så skönt att ha det gjort. Det var liksom starten så nu är det bara att fortsätta.
Jag vill tillbaka nu! Fast jag får nog vänta tills imorgon iaf. Så jag kommer nog att ställa klockan imorgon och när den ringer så ska jag i min tur ringa och boka en tid för att, woho.. Träna!
Om jag kan röra mig vill säga.. Haha..

Sen då vad hände sen... ?
Hm..
JO just, frukost med Emma. Det var jag och Emma som tränade. Så efter att man har tränat så måste man ju äta.
Kanske inte den nyttigaste frukosten men det blev en panini med vatten och kaffe på rådhuset.

Å nu hemma som jag har varit resterande tiden av dagen. Livsfarligt att gå ut!
Man gör av med pengar om man går ut!!! Stanna hemma ANNA! Haha..

Jag har tvättat.. Tatt hand om disken.. Öh.. Å så av ren inpuls satt mig och målat lite..


Nee jag vet, inte Picasso precis..

That was my day!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm kanske en annan skulle prova på de dära med att träna. Fast jag har gjort snölyktor idag... ha ha

Kram

2009-03-05 @ 14:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0