Hm..


Det finns en miljon tankar och funderingar i mitt huvud just nu..
Men jag kan inte få ordning på dom. Det värsta är nog att jag känner sjukt mycket ilska. Irritation och jag vet inte vad.
Kommer det att gå över tro? Förstår fortfarande inte hur man kan göra så mot en människa som man faktiskt en gång drömde om ett liv tillsammans med.. Fattar inte alls. Får faktiskt inte riktigt ihop det.
Alla miljoner tankar och alla tusen känslor bara blandas till en grotesk gryta som kokar.. Å det är verkligen ingen vidare syn..
Så besviken är jag.. Så illa berörd är jag..
Vad mer kan man säga?
Jag som oftast kan prata på ganska så bra, saknar nu ord för att förklara vilken avsmak jag känner. Förklara den ilska och bevikelse som jag känner.. Jag kan inte sätta ord på det..
Finns inga ord för det..



Det värsta är väl att när du saboterar på det här sättet för mig.. Så är det dom som får lida..
Kommer jag ha råd att ha kvar dom? Mina änglar.. Mina små kärlekar.. Mina BEBISAR..




Min dag igår på jobbet och hemma var ganska så okej! Gillar mitt jobb jätte mycket! Inte alla jobb som man får springa runt i en fårhage :)
Inte heller alla jobb som man får rabarber med sig hem ifrån så att man kan  baka paj..

 

Kommentarer
Postat av: Marita

Mmm.. Såg godt ut vennen :)

2009-05-27 @ 13:33:21
Postat av: Marita

Kanskje kan få ut litt av ilskan når me ska å klattra på lördag min skjönne :)

2009-05-27 @ 13:34:22
Postat av: mamma

Ibland har man ilskan inom sig för det är svårt att formulera den.

Hoppas pengarna kommit fram har ju inte hört något.

Pajen ser mycket god ut.

Älskar dig

Kram

2009-05-28 @ 07:50:23
Postat av: Marita

Du e nok den sötaste piraten eg har sett lille venn :)

2009-06-03 @ 14:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0