Hoppsan då..


Det var ju det där med att ta tag i bloggen och vara lite mer skärpt och skriva.. Öh.. Hur bra gick det?
Har knappt startat datorn hemma sedan jag skrev sist tror jag.. Men det känns som att det är tusen saker som har hänt sedan sist.. Jag har en massa kort och en hel del små roliga saker att skriva om..

Men det är väl som det oftast är.. Det var mest roligt om man var där då när det hände.. Haha..
Fast jag har ändå tänkt att göra ett försöka till att få dela med mig av de små festligheterna.. Men det får vi ta vid ett senare tillfälle eftersom att jag nu sitter på jobbet och inte har tillgång till några kort.. Lovar inte att det kommer något idag..
Har lyckats att dra på mig ett jätte projekt.. Nämligen att göra om min lägenhet.. Total mini makeover.. Öh..
Ja det säger väl sig själv att det är en del att göra då. I korta drag kan man säga så här..

Ut med så mycket svart som möjligt och in med vitt, försök att göra ett rum till två och skruva ihop så mycket ikea möbler du kan på minsta möjliga yta..

Ja ne men det var ju iaf lite uppdatering av nuläget.. Mer kommer!
Såg att jag fått en utmaning så man kan ju försöja att skaka igång resten av bloggandet med den ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0