Färg glatt..


Även om det är sen höst eller om man kanske ska kalla det vinter så kan det vara ganska så färg glatt. Det beror väl helt och hållet vad man gör det till? Jag satt och pillade med lite bilder och kom fram till att jag ville sätta lite färg på mig själv. Så det var precis vad jag gjorde! Jag bjuder nu helt enkelt på lite LillaMy i färg..



Om det känns grått och trist så gör det du kan och sätt färg på livet/tillvaron..




Så kul var det.. Dagen idag har varit ungefär som dom flesta måndagar. Lite smått trött och lite sliten. Så nu är min tanke att efter jag gjort allt som jag skulle idag när jag kom hem. Jag har tvättat, lagat mat, ätit den, diskat, vikt tvätt och pluggat inför jobbet imorgon. Nästan lite stolt eftersom att jag fick med mig en bok hem som jag faktiskt läste. Hela boken plus att jag lyssnade på skivan som jag fick med. Så jag har både hunnit med hemma sysslor samt att jag pluggat. Imponerad av mig själv på riktigt.

Men nu ska jag dricka upp min choklad och sedan krypa ner i sängen. Sängen som är bäddad med julig flanell.. Mmm..

Natti natti folks!



Förlåt för att jag missade ditt samtal vännen! Glad i deg, hoper du vet de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0