Halva


Det är nästan så att halva veckan har gått nu. Men vad hjälper det? Känns ändå som att jag har mer kvar att göra resten av veckan än vad jag har haft att göra tills nu. Tror till och med att jag ska jobba ikväll men jag vet faktiskt inte eftersom att jag inte får fram det förbannade schemat. Lika spännande varje gång. Ringer nog någon av mina kära kollegor fram över och kollar. Om telefonen känner för att ha batteri till det. Det känns som att det finns risk för att det inte kommer att finnas batteri i min telefon så länge. Måste verkligen springa iväg och köpa en laddare idag. Annars är jag körd! Har kommit fram till att min laddare egentligen är en telefon mördare.. Men det var en annan historia. Ska inte anklaga någon innan jag har mer bevismaterial.. Vill heller inte sluta hoppas på min trogna telefon..

Vilket fall.. Halva veckan gjord. Nästan halva dagen nu med. Så nu är det änna dax att ta tag i det och göra något vettigt av dagen. Som att exempelvis gå och köpa en laddare..

Imorgon UTBILDNING för nya jobbet.. Laddad ALABAMA är jag. Utan laddare.. Haha..
Ne jag tror att jag har druckit för många kaffe nu..

Återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkar inte som om du behöver nån laddare... stoppa in fingrarna i håltet på telefonen ska du se att det blir snabb laddat...

Hör av dig så fort du har telefon.

Kram

2009-11-11 @ 13:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0