Inte helt i hamn..


Men det är inte heller långt ifrån! Man ska ju inte ropa hej innan man kommit över ån lr vad säger man?
Men jag måste bara säga att jag är glad att jag fick till ett bok idag! Whiipii! Nu gäller det bara att han kommer på den avsatta tiden. Håller alla mina fingrar och tår för att han inte ska backa nu! Sen så har jag en annan som faktiskt var typ bokad men som hade förhinder. Skall ringa åter i veckan. Vem vet om jag gör det bra så kanske jag får in två. Det hade ju varit toppen! Jag vet ju att jag kan om jag bara lär mig att tala rätt och spela korten som jag ska.
Alltså det där låter skumt men det är inte så skumt som det låter. Lovar! Det är bara det att jag måste lära mig att vara intressant men kortfattad. Hur gör man det? Hmm..
Prata kan jag ju. Det vet alla som känner mig. Men nu ska jag använda det på rätt sätt bara..

Jaja..
Det var en massa ord det om min dag idag. Min dag idag är så gott som slut. Borde sova snart tror jag. Så jag kommer nog att göra det med..


Hellosan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0