Jobb


Hm.. Ja nu var det dax för schema utskick igen från ett av de jobb som jag faktiskt kommer att ha kvar efter den 20 nov. iaf om allt blir som jag har tänkt mig. Hm..
Saken är den att det är lika roligt varje gång. Jag vet aldrig när jag ska jobba. Jag har inte det rätta programet för att kunna kolla mitt schema..

Så här ser det ut..



Någon som kan utläsa vart och när jag ska jobba ur detta virre varv?
Det blir till att försöka få sig ett pappers exemplar igen. Hålla sig till det gamla vanliga eller helt enkelt skaffa en ny dator som klarar av skiten.. Hm..



En annan tanke om jobb.. Jag satt ju här igår och bara sökte och sökte jobb. Det resulterade i att imorgon skall jag ner till Gbg och ha intervju med två olika företag. Känns riktigt bra. Men jag har lite fjärilar i magen. Fast till imorgon så kommer jag nog att tänka som jag brukar.

Det kan inte bli värre än att jag inte får jobbet. Om jag kommer som mig själv och ingen annan så får jag inte högre krav på mig än vad jag klarar av. Känns som att det egentligen bara handlar om att vara sig själv när man söker jobb..

Annars blir det väl bra jobbigt?!

Nu är det iaf dax att packa ihop för natta så att jag orkar med att vara jag imorgon..




Kommentarer
Postat av: Isabelle

håller tummen för dig gumman!

2009-11-04 @ 09:14:01
URL: http://isabolle.blogg.se/
Postat av: Mamma

Rätt inställning

Kom ihåg att du är bra

Många gånger ser mina mail ut så där också. Jag brukar be avsändaren skicka det som ett word dokument och då brukar de gå bra...

Men de finns visst nåt som man kan ladda hem ett program av något slag sen går de bra. Har inte gjort de själv, har inge behov.

Kram och lycka till

2009-11-04 @ 11:29:08
Postat av: rebecca

honey! har du laddat ner open office då?



http://sv.openoffice.org/get/



2009-11-04 @ 22:31:48
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0