Kaffe. Jobb sök. Kaffe.


Idag har jag nästan spenderat hela dagen framför min lilla dator. Letat jobb och skickat CV till både höger och vänster känns det som. Kollat lite med facket. Men inte blev jag nåt klokare för det. Inte kände Chefen för att lyfta luren heller. Så jag tror jag skiter i det. Jag ger typ upp lr nåt. Men så e det med det. Suttit framför min dator har jag iaf gjort typ hela dagen med en kaffe som TROGEN vän! Mm.. Utan den hade jag nog somnat flera gånger om..
Trött men ganska så nöjd ändå sitter jag här nu. Skickat ut en massa CVs har jag med gjort idag och någon av dom ringde tillbaka men jag hann inte svara.. Baskat! Men jag får ringa tillbaka imorgon. Så får vi se vad det blir av det..







Skulle kunna bo i min nya mysdress.. Vill köpa en till.. Mys mys!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fortsätter du ditt sökande...Trodde du skulle pröva på det dära som blev..

Önskar dig all lycka, vet att du lyckas.

Kram

2009-11-03 @ 11:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0