Mysmys


Idag är det söndag hela dagen och jag har klarat av ännu en helg. Helt fantastiskt. Helgen har varit lång men ändå bra. Sena nätter precis som vanligt. Borde verkligen överväga att hitta ett jobb där man jobbar natte tid, uggla som jag är..
Både fredagen och lördagen var det en hel del att göra på Harry. Massa folk båda dagarna men det gick ändå bra.



Nu är det då som sagt söndag. Söndag är lika med MYS! Så idag åkte jag med Marita och Richard till torp. Det var jätte mysigt tycker jag. Köpte mig en mysdress som jag spanat in sedan ett tag. Tyckte att på en mys söndag så måste man ha bra mys kläder.. Hehe.
Det blev även en rundag inne på maxi, lite mat och annat gott.. Hittade Marabous nya choklad med fyllning. Mm.. Sett så mycket reklam om dom så nu var det dax att prova..

 

Måste säga att jag tycker att den med hallon i var den godaste! Den andra hade enligt mig lite för mycket plopp känsla. Men alla är vi olika så om man inte är rädd så borde man prova..

Nu ska jag fortsätta att mysa här i soffan för att senare sova innan det blir måndag och vardag igen..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Såg mysigt ut. Själv ska jag ha mys måndag....

Kramar

2009-11-02 @ 11:27:07
Postat av: Anna-Carin

Hej söta du!

Vad fin du är i håret, verkligen jätte fint!



Kram kram Anna-Carin

2009-11-02 @ 15:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0