Ska jag, ska jag inte..


Hjälp.. Jag vet verligen inte vad jag ska göra. Springer här i korridoren och funderar. Har chansen att få den där jäkla sprutan nu idag. Men ska jag? Vet verkligen inte vad jag ska göra. Mamma??
Finns det några risker jag borde veta om eller tänka på? Jag har ju pratat med sköterskorna här och dom tycker att jag borde. Hjälp!
Kom fram till att jag inte har tatt någon spruta sedan stelkrampen på mellanstadiet. Det är ju evigheter sedan!
Livrädd är jag ju för nålar med så det är inte heller något bra med det. Tycker inte att det verkar lockande alls att ta den. Men jag vill ju inte bli sjuk heller..

  

Vad gör man???


Kommentarer
Postat av: x

Du är vacker...

2009-11-05 @ 14:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0