Snurr snurr..



Gjorde precis ett test på kyguiden.se, vet inte alls om jag är villig att hålla med dom.. Det är ju inte precis den sortens jobb som jag är ute och letar just nu. Hm..

Detta är då iaf restultatet som jag fick..


Vård & Hälsa
Juridik/Försäkring

Du är en sån person som andra människor värnar om att ha med när det handlar om grupparbete eller något liknande. Alla vet nämligen att du får saker och ting gjorda i tid och att de blir gjorda på ett korrekt sätt. De vet också att du ställer upp om någon annan har kört fast och att du är glad, trevlig och lätthanterlig i största allmänhet. Det är helt enkelt ordning och reda på dig. Du har ett stort tålamod och tycker inte alls att det är jobbigt att lyssna på andra människors problem i timmar och komma med tips och råd. Satsa gärna på yrken inom vård och hälsa alternativt inom försäkringsbranschen, där dessa egenskaper kommer väl till pass.



Är det jag? Förvirrad!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker det stämmer riktigt bra med beskrivningen men när det gäller jobben... nja. Du ska vara i service helt klart. Värdinna.

2009-11-04 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0