Spännande..


Det har varit en riktigt spännande dag. Startade med att nästan missa bussen ner till Gbg. Bussen skulle gå 08.00 och jag kommer in traskandes när kl är 07.58 och har inget busskort! Lilla paniken då! Ja det vill jag lova. Tur som jag hade så var tanten som körde väldigt snäll och väntade på mig så att jag fick köpt mig ett kort. Så jag hann..
Väl nere i Gbg så trodde ju jag att chefen skulle vara den som höll utbildningen men ikke! Men vad gör väl det? Det var bra trevligt ändå och grabbarna dom pratade på en massa! Vet inte hur mycket jag fick in i mitt blonda lilla huvud. Men det gick väl rätt ok ändå. Förmiddag var lika med lyssna, lyssna och lyssna.

Lunchen idag blev en JÄTTE sallad med rökt lax.

Eftermiddag blev det till att ringa och ringa fast att jag egentligen inte förstod nåt av vad jag själv sa. Hur bra kan det bli undrar man då? Det gick bra mycket bättre än vad jag trodde. Bokade ett möte på typ tredje samtalet..
Men.. När jag la på visste jag inte alls vem det var jag hade pratat med. Mindre lyckat! Jag är klantig och på tok för snabb. Blev så paff över att han sa ja så jag glömde typ hälften av vad jag bode sagt och gjort. Men han ville ju iaf komma på ett möte så det var väl det som var huvudsaken.. Lr?

Det var väl typ dagen nere i Götet det..


Hemma.. Gud så skönt! Äntligen hemma ;)

Laga mat. Sprang och köpte ost. Kom sedan på att jag ville ha en dricka. Borde ta max 5 min att gå och köpa det. Panta lite tänkte jag med göra. Men det tar inte 5 min om det står någon framför och har med sig en hel sopsäck med pant. Suck! Det och kö gjorde att det tog en kvart! Illa..



Nu är det kvällning och snart daxs att krypa ner under täcket.

Men det bästa med dagen är att jag har fått en NY TELEFON!! Lämnade in en nalle på service och fick en helt ny tillbaka. Ingen som har använt den! Inte ens jag. Helt ny med minneskort och allt. Så nu har jag tre minneskort. Vet inte vad jag ska med så mycket minne till. Men bra att ha.

Jag är iaf så otroligt glad för att jag har en telefon igen. Sjukt vad man blir naken och känner sig borta när inte telefonen fungerar. Inget bra det inte. Men det känns ibland som att man föddes med en mobil i näven.

Jag har en ny mobil! Jag har en ny mobil! Jag har en ny mobil! (risk för tjat) Jag har en ny mobil!

Ne det var nog allt för idag det.
Fast jag ska nog lägga in onödiga inlägg nu.. Nåt om inget vettigt. Kommer ändå inte kunna somna än..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0