Today


Dagen idag känns som att den har varit jätte jätte lång. Fast att jag inte gjort annat än suttit på tåg massa timmar och snurrat runt i Gbg. Jag börjar ju nästan hitta där nu snar. Jag vet iaf vart Domkyrkan ligger och vart det finns ett hotell med en kall pool på taket. Om man nu kan kalla det att "kunna" staden. Hehe..

Ja fram och åter på tåget iaf. Ganska så spännande ibland. Hade två tjejer framför mig som satt och pratade om vad dom brukade göra på fyllan..
Nåt i stil med:

1 - så tog jag med mig honom in på toa.. mummel mummel..
Båda skrattar..
1 - så när vi kom ut så stod den och den där..
2 - Nehe.. Pinsamt! Men vad sa dom då?
1 - Inte så mycket..

Paus!

1 - Mitt senaste strul hade jag förra helgen..
2 - Menar du inte nu i helgen..
1 - Just det..

Paus!

1 - Den var sååå liten!
Båda  fnissar..


Ungefär så lät deras samtal.. Jag kunde bara inte låta bli att lyssna då. Fick inte med mig allt och kommer heller inte ihåg allt. Men det var ungefär dom sakerna som samtalet gick ut på. Om och om igen..
Undra om jag också var sådan.. Hmm..


Det var min tågresa hem det. Spännande va? Tåls att tänka på..




Det var en del av dagen det.. Andra delar har bestått av att vara på arbets intervjuver och fikat med en gammal kollega. I det stora hela har det varit en väldigt trevlig dag. Synd bara att det blev så kort stund för fikan. Hann inte alls prata mycket men vi får ta igen det en annan gång har vi bestämt. Intervjuverna gick bra tror jag. En vet jag iaf gick bra. Han hade hellst sett att jag skulle börja på måndag. Men det kan jag ju inte så han skulle försöka hitta en lösning på det. Lutar åt att det isf blir den 28. Men jag är mest sugen på det jobbet som jag var på i fredags. Skall dit igen på måndag. Himmla farande fram och åter. Men det är väl bara att vänja sig.. Hehe..





Jaha.. Nu sitter jag med laxen i ugnen och ska börja koka broccoli..
Åter senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0