57


Jaha.. Konstig tid att starta ned räkningen kanske men jag kan inte komma på vad jag ska kalla alla inlägg längre. Det blir för många och fantasin är det på tok för lite av nu..

Jag hade en del grejer som jag skulle göra idag och jag har gjort nästan allt! Wiipi!
Det enda jag inte har gjort är att baka.. Men det gjorde jag ju lite igår så det känns som att det får räcka ett tag. Men istället så kom jag på lite andra saker som jag behövde göra. Som till ex. behöver jag få tag på min hyresvärd. Men han vill visst inte svara. Fast jag behöver verkligen få tag på honom så att jag kan få lite värme i huset här. Får hoppas att han kan få fingrarna ur och ringa mig tillbaka när jag nu äntligen lyckats ta mig i kragen och ringa honom.. Det är bara att vänta och se..



Tjohoo.. Nu ringde jag precis ner till Gbg och sökte ett jobb.. Så här ska sändas CV så att han får se vad jag är för någon.. Kundbokare.. Jaa det kan ju vara nåt.



Snart dax för en fika med Tjejerna hoppas jag så blir det jobb till natten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0